درون‌اپ، فروشگاه اختصاصی بر بستر اپلیکیشن

درون‌اپ از استارتاپ‌های حوزه‌ی تجارت الکترونیک الکامپ ۹۸ است که به کاربران، خدمات فروشگاه اختصاصی با پنل عمومی و خصوصی ارائه می‌کند.

تجارت الکترونیک و خصوصا خدمات فروش آنلاین از حوزه‌های پرطرفدار استارتاپ‌ها در الکام استارز ۹۸ هستند. شرکت‌های متعددی از فعالان حوزه‌ی مذکور در نمایشگاه الکامپ بیست‌وپنجم حضور دارند که خدمات متنوع را به کاربران ارائه می‌کنند. درون‌اپ یکی از استارتاپ‌های این حوزه است که فروشگاه اختصاصی به کاربران ارائه می‌کند.

امروزه افراد و شرکت‌های معددی به فروش آنلاین محصولات علاقه‌مند شده‌اند. دراین‌میان بسیاری از آن‌ها توانایی تأسیس فروشگاه اختصاصی را ندارند و شاید حتی از برنامه‌های توسعه‌ای منصرف شوند. درون‌اپ به مشتریان خود سرویس فروشگاه اختصاصی ارائه می‌کند تا محصولات خود را معرفی کرده و به فروش برسانند.

از خدماتی که درون‌اپ به فروشنده‌ها ارائه می‌کند می‌توان به درگاه پرداخت اشاره کرد. درون‌اپ از ابتدا فعالیت خود را نیز از همین حوزه شروع کرد و امروز پس از گذشت هشت ماه، از سرویس فروشگاه‌ساز رونمایی می‌کند.

فروشنده‌ها با ثبت محصولات خود می‌توانند حالت خصوصی یا عمومی را در اپلیکیشن درون‌اپ انتخاب کنند. با انتخاب حالت خصوصی، محصولات در صفحات اصلی اپلیکیشن برای عموم قابل مشاهده نخواهند بود. به‌بیان‌دیگر تنها مشتریانی که اطلاعات دقیق فروشنده و کد اختصاصی آن را داشته باشند، توانایی مشاهده و خرید محصولات را خواهند داشت.

مدل درآمدی درون‌اپ بر دریافت کارمزد از تراکنش‌های کاربران استوار است. به‌علاوه خدمات استارتاپ درحال‌حاضر به‌صورت B2C ارائه می‌شود و کسب‌وکارها، به مشتریان نهایی متصل می‌شوند. در برنامه‌های توسعه‌ای درون‌اپ، آن‌ها تمرکز روی بازار B2B را در نظر دارند تا خدمات‌رسانی کسب‌وکارها به یکدیگر را تقویت کنند. به‌علاوه نسخه‌های تحت وب و iOS سرویس نیز تحت توسعه قرار دارند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code